2 lipca 2012

Finał sezonu 2

Hejka, ostatnio było mało postów i za to strasznie przepraszam,
są już wakacje, ja za niedługo jadę nad morze. Nie wiem dokładnie kiedy,
jednak będę się starać wymyślać tematy na posty.
------
Dzisiaj ostatni odcinek drugiego sezonu, niestety po angielsku,
ale łatwo zrozumieć o co im chodzi.



Mam także fotki innego tortu z TDA:



Przeróbka twarzy Any:

Woow ktoś ma wybujałą wyobraźnię xD

Teraz memy zrobione przez mua, nie chcę ich widzieć na żadnym blogu, stronie czy forum.
Można ich używać tylko za moją zgodą w chacie, lub w komentarzach (głownie chodzi
o śmieszne TDA, jak do kwejka)
Specjalnie nie dodaję (C), proszę tego nie zaznaczać swoimi linkami,
albo zgłoszę do bloggera.

YOU'RE GREAT (postacie; Patricia i Eddie)




I'M BEAUTIFUL,
I'M QUEEN. (postać; Ana)


VICTOR FACE (postać; Victor)




Album:


Notka typowo śmiechowa; za nie wiem czy gazetka jakaś na razie będzie
jak już mówiłam, wakacje chcemy spędzić z rodziną a nie tylko przed kompem.
Tyle Sibuna <3


5 komentarzy:

  1. Ten Victor Face - najlepiej ci wyszedł!
    Hheheheh!

    Fajna notka ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah VICTOR FACE, jak to nad Victorem się najbardziej napracowałam xD

      Usuń
  2. To ty robiłaś te rysunki ?
    wow ! są doskonałe. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, tak ja je zrobiłam, trochę czasu przy tym zeszło.

      Usuń