31 lipca 2012

Wyniki Ankiety | Anubis po angielsku

Hey!
Ostatnio jakoś zapomniałam o tej nieszczęsnej ankiecie. Sorka. 
Ja też wybrałam Willow, KT nie podoba mi się dlatego że będzie chodzić z Eddie'm, a po tym jak wczoraj cały dzień poświęciłam na obejrzenie odcinków Anubisa od 47 do 90, to naprawdę polubiłam Peddie ;D I jak już jesteśmy przy temacie englishowego Anubisa to możecie go obejrzeć na tej stronce: >>KLIK<<

A propos nowej ankiety, idzie mi całkiem dobrze angielski więc mogłabym przetłumaczyć nowsze odcinki na polski, Julka by wstawiła napisy a potem wstawiłaby całe odcinki tu na bloga. Nie będzie to tłumaczenie na wysokim poziomie, nawet nie wiem czy na średnim, bo nie jestem w stanie zrozumieć wszystkiego. Więc nie narzekajcie na błędy jak by co, nie jestem zawodowym tłumaczem więc wiele zdań mogę nie tłumaczyć w ogóle, chodzi mi o to żeby wiedzieć co się dzieje. Więc co wy na to? Swoje zdanie wyraźcie w ankiecie.

Paa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz