29 czerwca 2012

Peddie

Hey!
Wakacje! Wakacje i o dziwo.... nie cieszą mnie T.T Rozstanie z klasą! Mimo iż odchodzą tylko 3 osoby i akurat te za którymi nie będę płakać (mamy zespół szkól - gimnazjum i podstawówka) to i tak jest mi smutno, no wiecie nowy skład. 


Ale wracając do szczęśliwszych i ciekawszych informacji...
(wybaczcie jeśli info bd nieaktualne, nie oglądałam wczorajszego odcinka z powodu dyskoteki) Na pewno zauważyliście że Patricia zakochała się w Eddie'im, a on się tak ciekawie do niej uśmiechał pod koniec odcinka kiedy z nią tańczył. I zdaje mi się że to nie tylko z powodu zakładu.
Paa!

2 komentarze:

  1. Czemu nie ma notek ?
    Czekam na nie z nie cierpliwością !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio miałam sporo spotkań klasowych i rodzinnych, wybaczcie może jutro ukaże się notka

      Usuń