8 czerwca 2012

Ankieta | wydarzenia | Fabina end?

Hey!

C tam u was? U mnie sporo :D Kiedyś nienawidziłam Zmierzchu, a teraz po przeczytaniu Księżyc w nowiu, pokochałam :D Teraz sięgnęłam po Zaćmienie. A no i uzależniłam się od pewnej piosenki którą mi przesłała blutufem moja kol. ze sql musicie posłuchać ! - http://www.youtube.com/watch?v=izne8XcaBBg&feature=player_embedded
Od paru tygodni zwlekamy z ankietą... GOMEN NASAI!! Serious bardzo przepraszam. To z czystego lenistwa i ciągłej nadziei że julka się nade mną ulituje. A no i za gazetkę też sorry, ale bez obaw ukażę się jeszcze dziś, ale jak znam życie to w godzinach wieczornych. Sorka nie ode mnie zależy tylko od naszego zgrania.


Mi tam się podoba, przynajmniej jak na Polaków była spoko. 
Następnym info jest to co się dzieje w nowych odcinkach, a sporo tego:


~Victor - hahha, on to czytal jak jakiś znudzony anorektyk. Współczuję Fabian'owi
~ Jabian - Ładne mi szukanie soundtracka do filmu -.- Ale Fabian jest naiwny, aż żal było patrzeć na te scenki. 
~ List - Jak Jerome mógł go dać Joy!? Nie do zniesienia. A ona jeszcze pomyślała że to od Fabiana -.-
~ Poranek zerwań - Fabina, Amfie, ale to z Marome było boskie, że aż chyba umieszczę to w cytatowo xd "Mick Mara wasza kolej" "Mick chcesz mi coś powiedzieć?"


~ Alfie faraon :D
Sry  ze aby 2 foty ale nie chciało mi się screenów robić i wzięłam to co było pod ręką.
Paa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz