14 stycznia 2013

Karty ze wskazówkami cz.2 | Data Polskiego Nicka | Takie tam

Hej, hej hej!
Sorki że ostatnio coraz rzadziej piszę ale... no sama nie wiem o,o Straciłam głowę, poza tym moje wojsko(Trójkąt Blogów) ostatnio doprowadza mnie do siwienia, też was kocham ;p
Do rzeczy, mhmhmhmhm... na Nicku opublikowano (dawno ale mniejsza XD) nowe karty ze wskazówkami z 3 sezonu!

 Wizja Eddie'ego. 
Osirion miał kolejną wizję podczas myszkowania w gabinecie Victora.
 Beksa Willow
Uważaj Maro. 
Masz konkurentkę. Willow nie traci czasu i próbuje zwrócić na siebie uwagę Jerome'a.
 Ukryta wiadomość
Sibuna potrzebuje twojej pomocy. Możesz się dowiedzieć co oznaczają te hieroglify, zanim Victor dostanie je w swoje łapska ?
 Tajemniczy rozmówca
Z kim rozmawia Eddie ? Wygląda to na poważną rozmowę
Koperta
Wyciągnąłem to z plecaka Fabiana. Chciałbym wiedzieć co oznaczają te symbole. To musi być coś ważnego, prawda ?
(Tłumaczenie LS)
Oprócz tego na fp Nicka opublikowano datę premiery 3 sezonu!

I takie tam gify:

To tyle ;3
Odcinek poprawimy tak mniej więcej dziś bądź jutro, niestety są osoby niecierpliwe które od razu lecą w hejty ;/ No nic trza z tym żyć XD
Pa ;D

3 komentarze:

  1. Nie, nie i jeszcze raz nie. Nie chcemy żadnego Jerome + Willow.
    Ja mam taką wizję:
    Willow zakochała się w Alfiem, ale on myślał że jej się podobał Jerome, no ale jej się podobał Alfie i próbuje zwrócić na siebie uwagę Alfiego poprzez Jerome'a.

    Yaayy!~

    Fajna notka tak w ogóle :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;3 Świetna teoria, cieszyłabym się gdyby tak było bo naprawdę uwielbiam Marome <3

      Usuń
  2. świetne ^^ zapraszam do mnie oliviastaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń