13 maja 2012

Opis 2 sezonu na nick.pl | gify

Hey!
Warto zauważyć iż na polskim nicku pojawił się opis 2 sezonu, warto zerknąć na niego oko ;p
Dziś dalsza porcja sezonu 1, dziś chyba całego nie obejrzę -.- moja sis ma komunię za tydzień a ja ni mam butów i muszę jechaaać... Następną częścią notki jest moja podnieta, w końcu skumałam jak prosto można uciąć kadry tak żeby wszystkie miały taką samą wielkość i nie było przemieszczenia. Tak oto powstały moje 3 pierwsze gify:



1 - z Niną, był moim pierwszym, miał 15 kadrów, więc jest serio szybki.
2  - z Fabiną, także był krótki bo miał 18 kadrów.
3 - no nad naszym Alfie'm siedziałam od 21 do rozpoczęcia kogla-mogla (koło 21:50) aż 50 kadrów! Jednak z mojego znużenia za długo poleciał mi jeden kadr i wyszedł trochę dziwny chód.

Tak się cieszę! Nasz blog teraz jest serio oryginalny.
Paa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz