30 maja 2012

House of hello/dolls/sprints/blackmail

Hey!!
Już po dwudniowym remoncie :D A więc dziś fajne (wiem że przedawnione ale niektórzy nie mieli okazji obejrzenia dziś odcinków bo np. byli w gościach)


Zacznę o od błędu nicka :
Na początku pomyślałam "co za ogar tam pracuje do cholery !!??" a potem sie puknęłam jak sobie przypomniałam mój czeski błąd na spr. szóstoklasisty. (32 punkty!!! ja!! ja na 40 powinnam T.T no dobra ale chociaż 35)


WYBACZAM WAM NICKU!! 


A teraz zawaliste kadry:


Jerome - to takie słodkie że siostra go szantażuje, ale nigdy bym nie przypuszczała że GO się DA!! 
Victor - czy tylko mi się wydaje że on  z tej perspektywy wygląda jak małpa? 
Amber - Po 1 ~ jej twaarz!! Alfie z tymi malinami przesadził,  a potem jeszcze te kaktusy od Jerome'a hahahaha.
Po 2 ~ ta wpadka na randce Fabiana i Niny. xddddd Troje to tłum.

P;aa!!

1 komentarz:

  1. Super notka. :))

    rozwaliłaś mnie z tą małpą , hahaha. lol. :D

    OdpowiedzUsuń