18 maja 2012

Nick.com.pl | Gify | Wikipedia ~ 3 sezon

Heyy!


Nick.com.pl zmienił dziś swoją stronę z Anubisem, niestety ani u mnie, ani u Julki strona nie wyświetla się w pełni poprawnie, wklejam tu to to wyświetla się okay:


|_| Bohaterowie - usunięcie Micka, wklejenie Eddie'ego, aktualizacja innych


~Nina
~Amber
~Mara
~Patricia
~Fabian
~Jerome
~Joy
~Eddie
~Alfie
Zwróćcie uwagę na opis Joy - nie wiedziałam że jest fanką Pattisona o.O, i Eddie'ego - niby w jak sposób zaszkodzi Fabinie? To były tylko wstępne informacje, które okazały się kłamstwem.


|_| ~ Zakładki w gallerii
~ Zdjęcia 2 sezon - wybaczcie nie wyświetlają mi się
~ Tapety - nie wstawiłabym ich gdyby nie moja kochana Domi z love-sibuna która łaskawie dała mi linki:
Dalsza cześć notki to moje dwa nowe gify ^ ^

Kolejnym info jest rzekoma premiera 3 sezonu w Polsce i jej ilość odcinków, za informacje bardzo dziękujemy Julce (nasza Julka cieszy się imienniczką xd) która przesłała nam informacje o tym:
120 odcinków, a premiera 17 czerwca 2013, szczerze wątpię bo wikipedia to stek bzdur jeśli chodzi o TDA, z czego niby to wywnioskowali? Liczbę odcinków jeszcze rozumiem, ale datę?


Paa!

2 komentarze:

  1. Super notka ! ♥
    Ja też sądzę ,że nie można ufać Wikipedii w 100% ;p

    ~Trixie :]

    OdpowiedzUsuń
  2. to nieprawda bo na wikipedii tego teraz nie ma
    ale dodali o tych nowych bohaterlach i jest napisane jeszcze ze Nina wroci dopiero na final bo w trakcie sezonu bedzie na wakacjach bo Ramos ma te studia
    dla mnie wikipedia to stek bzdur jesli chodzi o TDA

    OdpowiedzUsuń