31 stycznia 2012

Who's Your House of Anubis Boyfriend?

Hey!

Na stronie Nicka jest fajny Quiz kto byłby twoim chłopakiem w HoA


http://www.teennick.com/quizzes/who-is-your-house-of-anubis-boyfriend-quiz.html


A oto tłumaczenie pytań:


Tajemniczy faceci: gorący czy nie? 

Nie. Chcę wiedzieć wszystko o nim!
Nie. Wolę przyjaznego, wychodzących facet. (nie kumam)
Nie. Chcę faceta, który będziesz ze mną szczery. 
Gorący! - tak długo, do póki mnie nie oszukuje.
Gorący! To właśnie sprawia, że chcę poznać go lepiej.


Jeśli zostalibyśmy uwięzieni w podziemnym tunelu, jaki ma być? 

Ktoś silny, musi przenosić skały czy coś. 
Ktoś, kto zachowuje zimną krew pod ciśnieniem.
Ktoś, kto będzie trzymać mnie za rękę.
Ktoś, kto będzie mnie rozśmieszał, więc nie denerwował. 
Ktoś, kto będzie ze mną flirtować. (Co? To dobre szaleństwo!)


Twój idealny facet spędza dużo czasu ...

Pomoc osobom (w tym mnie).
Biorąc za rzeczy. (bez sensu)
Nie interesują go inne dziewczyny - bo jest ze mną. 
Flirtuje ze mną.
Mówiąc że chce być ze mną


Co by było najlepsze we wspólnym mieszkaniu ze swoim chłopakiem?

Miał być w każdym przypadku, gdy muszę porozmawiać.
Miał być zawsze gdy potrzebuję pomocy
Byłoby łatwo utrzymać go na oku. 
Chcemy spędzać z nim jak najwięcej czasu, nie wychodząc z domu!
Mogłabym pożyczać jego bluzy i kurtki!


Twój Anubis boy powinien być na tyle odważny, aby: 



Powiedz mi, coś czego nigdy nie powiedział nikomu. 
Zapytał mnie.
Flirtował ze mną w obecności innych ludzi. 
Nie kumam tej odpowiedzi
Zawstydzić się przy innych, dla dobra sprawy.


Jeśli znalazłeś starożytnego artefaktu, który przyznaje romantyczne życzenia, można ją poprosić o:

Faceta, który zawsze pachnie i wygląda stylowo. 
Faceta, który chce zaplanować swoją przyszłość wokół mnie. 
Faceta, który będzie mnie zaskakiwał  aby moje życie było bardziej ekscytujące. 
Faceta, który chce być moim chłopakiem i najlepszym przyjacielem. 
Faceta, która zrobi wszystko kiedy pytam.



Jaki prezent można byłoby najbardziej podekscytowany, aby dostać od swojego chłopaka? 

Coś, co jest zabawne dla nas obu - jak bilety, aby zobaczyć zespół.
Coś mało, że kupił dla kaprysu, ponieważ przypominała mu o mnie.
Czymś osobistym, jak mix CD z jego ulubionych piosenek.
Kawałek antycznej biżuterii, która wygląda jakby miała magiczne moce. 
Chcę, aby wszystkie z nich! Czy mogę mieć tych wszystkich?


Koniec


MI WYSZEDŁ FABIAN!! Byłam święcie przekonana że to bd Jerome, ale spoko. Połączenie naszych imion to Sabian (Czyt. Sejbian; Syla+Fabian)
Dawajcie wasze wyniki i połączenia imion.
paa!

6 komentarzy:

  1. Najpierw wyszedł mi Fabian, ale wtedy większość było na chybił trafił. :P
    Za drugim razem, z tym tłumaczeniem, za co Ci wielce dziękuję :D wyszedł mi Alfie. :P
    Alfie+Aleksandra=Alfieksandra xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi wyszedł Fabian. (jul)ia+ Fab(ian)= Julian albo (Fab)ian+Jul(ia)= Fabian.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi wyszedł Fabian xd Ja jestem Karolina... wyjdzie Kabian (xD) lub Fablina... co jeszcze? :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi wyszedł Jerome . Hmmm Paulina + Jerome = Perome lub Jaulina ładnie : )))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jerome ♥ Jego imię po angielsku, to swoje też przetłumaczę, żeby logiczniej było ;P
    Jerome + Victoria = Jetoria/Jertoria
    Jerome + Victora = Virome

    OdpowiedzUsuń