4 stycznia 2012

Kartka+Moje rozważania

Hey!

Otóż chce tu zamieścić moje tłumaczenie tej kartki z pamiętnika Sibuny (lub Amber) :
Angielski tekst przepisany z kartki:

Guys,

Totally sorry about this whole Alfie madness. But i've got some legit news yesterday, I was in the bathroom carefully brushing my hair with the special comb my daddy got me. It's totally supposed to de-tangle and shine my locks and make it lock suuuuper gorgeous. Nina maybe you can borrow it sometime!

Anyways! I was in front of the mirror, and that's when I heard it. This really eerie sound... I think Victor is hiding something in the walls in the bathroom! Emergency Sibuna meeting in the girls bathroom tonight. Midnight. 

What if we find another hidden room?!!!!!!


Amber


Tłumaczenie według google:


Chłopaki,

Całkowicie z tego całego szaleństwa Alfie. Ale mam kilka legit aktualności wczoraj byłem w łazience dokładnie szczotkowanie włosy ze specjalnym grzebieniem mój tata mnie. Jest całkowicie ma de-plątanina i blask moich zamków i sprawiają, że zamek suuuuper wspaniały. Nina może można ją wypożyczyć kiedyś!
Tak czy inaczej! Byłem przed lustrem, i wtedy to usłyszałem. To naprawdę niesamowity dźwięk ... Myślę, że Victor jest coś ukrywa się w ścianach w łazience! Awaryjne Sibuna spotkanie w łazience dziewcząt dziś. Midnight.
Co jeśli znajdziemy innego ukrytym pokoju ?!!!!!!



Amber!


A to moje tłumaczenie:


Hey!
Totalnie mi przykro z tego całego szaleństwa Alfie'go. Ale mam kilka nowości wczoraj byłam w łazience, dokładnie czesałam włosy ze specjalnym grzebieniem od mojego tatusia. Totalnie rozplątuje i nadaje blask moim włosom. Nina może ją pożyczysz kiedyś!
Tak czy inaczej! Byłem przed lustrem, i wtedy to usłyszałem. To naprawdę niesamowity dźwięk ... Myślę, że Victor coś ukrywa w ścianach w łazience! Awaryjne spotkanie Sibuny w łazience dziewcząt dziś. O północy.

Co jeśli znajdziemy ukryty pokój ?!!!!!!


Hmm... to ciekawe no nie? Ukryty pokój! Jeden zniszczył Victor tą ściankę na strychu. A teraz kolejnyy!!


A teraz moje domyślenia:

Pamiętacie wczorajszą notkę gdzie Julka dała 2 gify:


W tym drugim chodzi mi o moment z pocałunkiem:

Domyślam się że to była Joy, Fsbian myśli że to Nina. Widzieliście maskę nie widać twarzy. A na tym pierwszym Amber bijącą Fabiana (Nadal w garniaku, więc to samo wydarzenie) No i ona go bije bo ona wiedziała że to Joy~!! A mówiąc na boku, czy nie uwarzacie że Fabian tak pięknie szczerzy ząbki??


Paaa!

4 komentarze:

  1. rozwaliło mnie to "de-plątanina"
    nie ma to jak wujek google xD

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewnie ze pieknie sie szczerzy hah ; D .
    Kajcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. super ja myśle że fabian wiedział że to joy

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, to de-plątanina było świetne. I dlaczego Joy musi odbierać Ninie Fabiana , a Eddie Fabianowi Ninę ?

    OdpowiedzUsuń