27 października 2012

List od Niny

Yo!
Sorka za brak notek, dużo się wydarzyło...
W tej notce tłumaczenie listu od Niny, pojawił się na stronie angielskiego Nicka.
Tłumaczenie (by Kunnegundo with my edit)
Jestem z powrotem w stanach, jest niesamowicie. Mam na myśli, że oczywiście tęsknię za wami kochani ale fajnie jest być znowu z babcią i nie muszę myśleć o Viktorze.
Przepraszam że nie jestem z wami w kontakcie, jestem bardzo zajęta. Nadrabiam zaległości z przyjaciółmi i spędzam czas z babcią - co zajmuje dużo mojego. Fabian, przysięgam możemy zrobic video chat później w tym tygodniu. Zadzwonię do Ciebie, ok?
Oj muszę iść. Babcia do mnie dzwoni. Eddie, zadzwonisz do mnie kiedy wrócę? Musimy porozmawiać wiesz o czym...
Tęsknię za wami kochani <3 ..=".." font="font" nbsp="nbsp"><3>

Ciekawe ;D
Pa ;*

5 komentarzy:

  1. Cześć. Znalazłam na necie oficjalny zwiastun sezonu 3
    Proszę : http://www.youtube.com/watch?v=lo3oKtAf1H0

    P.S : Uwielbiam wasz blog xD
    Pozdrawiam, Pati...

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe o czym nina chce pogadac z edim. z resztom to jasne, głupio ze fabian pocałuje joy

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde ja chce nine...tak szczezre ostatnio pokochalam ten serial i zaczelam ogl wszystko odpoczątku.. a aż mnie podkusiło żeby obejrzeć 1 odc. 3 serii i się załamalam... teraz to juz nawet nie chce tego ogl..
    Coś co pokochalam , znikło..
    A co będzie z fabianem ... czy będzie z joy ? (to by było głupie)
    czy jednak jego miłość do niny przerośnie.. i zostanie z Niną..
    znienawidzilam ten serial.. bo jestem osobą która bardzxo się przywiązuje.. do takich filmów.. a przez takie coś.. się załamuje i zamykam w soie

    OdpowiedzUsuń