14 października 2012

CO TO DO CHOLERY MA BYĆ?!

Pewnie pamiętacie jeszcze naszą kłótnie z trixi i andzią, wiem że jak ludzie kopiują to znaczy,
że chcą być tacy jak my NO ALE BEZ PRZESADY!

Do rzeczonych osób "Myślicie że ja tego nie zauważę?! Że to tak zostawię?! Mam w nosie to co o nas gadacie, wstrzymałyśmy broń, tyle czasu bez kłótni a wy dzieci neo, bachory z pod wozu znowu zaczynacie!"

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhEYAxu_xYt4P6qW2QTQjB_Vu47k70HkRKjSfQZzOG2nBBkJTq5TFsXrA6i-gFblea9zktCNuF2ZC17nsTgOKa92gGqsqGSOtqGGPmimpAWIDpYByJemd5Lk7FFwHll78OjBa5kkdXAy1A/s290/podokiemhorusalogo.png CO TO MA BYĆ JA SIĘ PYTAM?! CZY JUŻ NIE MOŻNA MIEĆ WŁASNYCH POMYSŁÓW W INTERNECIE?!!!!

MY Z KINGĄ, ZUZĄ, DOMINIKĄ I SYLWIĄ NA SERIO SIĘ ZA KUMPLOWAŁYŚMY, NIE PLANUJEMY WOJNY A WY PRZESADZACIE. NASZ TRÓJKĄT BLOGÓW TO BYŁ NASZ WYMYSŁ A WY PO PROSTU TO ZERZNĘŁYŚCIE!

I dla tych, który czytają nasz blog i nie szukają przy tym "inspiracji" proszę zgłaszać, pod komentarzami, na email blogowy oraz mój i Syli jak coś podobnego zauważycie. Bo nie cierpię tego jak całe stado tej dzieciarni przylepiło się do nas i szukają wszystkiego aby nas ogołocić z pomysłów.
Piszę to, bo od was także mogą brać pomysły.

Morał jest z tego krótki i każdemu znany. NIECH POKEMONY BLOGÓW NIE BĘDĄ MIAŁY!

tyle...

11 komentarzy:

  1. Ja się nie odzywam bo dostałam od Ciebie szlaban na pisanie komentarzy pod twoim adresem na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja powiem tylko że nasz klub jest inny i tyle. Nie będę więcej się odzywać do bachorów które nic nie rozumieją. Wy we wszystkim co zrobimy widzicie kopiarstwo.
    Żegnam

    OdpowiedzUsuń
  3. No raczej nie. Bo to już jest przesada! CZY TY SERIO JESTEŚ TAKA ŚLEPA?! Albo po prostu głupia?! Przestańcie od nas zżynac pomysły bo ja już mam tego dosyć! I wierz mi że nie tylko ja.

    OdpowiedzUsuń
  4. K*#wa one to już wszystko odgapiają . TROCHĘ ORYGINALNOŚCI .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta... W sumie miałam się w tej sprawie nie odzywać ale nerwy mi puszczają.
    Dzieci drogie no błagam was. Trochę oryginalności, to nie trudne. Jak już musicie sobie żyć na blogspoście to chociaż nie wkurzajcie innych użytkowników tej domeny. Nie rozumiecie że to już nudne? Ja mam tego dość, ciągle trzeba was upominać a wy jeszcze tak uparcie się wystrzegacie tego co robicie.
    Ja mam już was dostatecznie dość i ja pierdziele ! Rozumiem, przechodzicie dojrzewanie, chcecie być kimś, zaistnieć w internecie (czy co tam się wam jeszcze marzy). Ale ludzie! Wszystko ma swoje granice, uspokójcie się w cholerę!
    Rozumiem ten wasz czworokąt blogów to zupełnie co innego, ale tak na marginesie czworokąt jest tak samo figurą geometryczną jak i trójkąt. Poza tym że ma 4 boki a nie 3 to nie widzę różnicy działania waszego bloga.
    Wybaczcie, zjechałam was. Ale ludu mój kochany, ZMIEŃCIE RUTYNĘ!!!
    Pozdrawiam
    Regine Odair.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam bloga na blogspocie i nie kopiuję notek od nikogo .
      Co do Twojej wypowiedzi się zgadzam , bo inni kopiują notki .

      Miłego dnia życzę < 3 ;)

      Usuń
  6. Po pierwsze nie jest to czworokąt blogów. Po drugie nie będę spamować bloga (bo taka nie jestem). Po trzecie chcecie wyjaśnień? Czemu nie napisze wam to z mojego gg (dla pewności: mam nowe)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem jeszcze ważną rzecz: zrobiłam to by zacząć od nowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Po prostu załamka, ja się tyle natrudziłam. A ty nadal swoje. Dobrze, zapraszam na gadu, ale coś mi się zdaję że nie będzie to nic innego jak kolejna nasza zwyczajowa wymiana obelg z obu stron. Al okey, jasne spoko. Zapraszam!
    Tak, bien sur. Chcemy wyjaśnień dlaczego znowu to robicie. Chyba powiedziałyśmy sobie że koniec z tymi waszymi gierkami.

    OdpowiedzUsuń
  9. A więc dobrze, czekam na twoją odpowiedź. A w sumie to zamierzam zrobić dyskusje a nie obelgi...

    OdpowiedzUsuń
  10. o boże . Ale dziecinada . Trochę zgadzam się z Regine Odair. Bo skopiowaliście, ale weście wszystkie się uspokójcie

    Pozdrawiam
    Ja xd

    OdpowiedzUsuń