26 grudnia 2011

Odpowiedzi na pytania

Hey!

Właśnie wróciłam z kościoła! xD Ale co was to obchodzi o.O 

No więc dostajemy coraz więcej komentarzy z pytaniami i ogólnie rzeczami do wyjaśnienia, więc bd odpowiadać.


Pytanie, na blogu

Cupofilusion
Dotyczy posta: 100'na notka!

Wesołych Świąt ! A teraz mała poprawka: Ten duch to raczej bogini Isis
Odpowiedź

Niestety nie masz racji, wnioskuje to na pods. niemieckiej wersji. Sibuna uwolni niechcący Amneris, bd ona podróżować w lustrach i nastraszy Trudi xD

Pytanie, na e-mail
ILovesibuna
Dotyczy: Gazetki

Bardzo spodobał mi się pomysł na gazetkę TDA i chciałam coś takiego zrobić na swoim blogu. Pytam o zgodę, bo ty z współwłaścicielką na to wpadłyście.

Odpowiedź

Nie wiem szczerze, obgadam to z Julką. Choć lepiej by było gdyby była jedna gazetka na cały internet. Więc co byś powiedziała na to, że zaczęłybyśmy współpracować? Napisz to w komentarzu.

Pytanie, na blogu
Anonimowy
Dotyczy: Collage z Niną

Czylii..? Bokeh też twojej roboty? xD

Odpowiedź

Mniej więcej, sis go zrobiła aparatem (naklejki motyle rozsypane na biurku w świetle latarki, ale specjalne ustawienia w aparacie)

Pytanie, na blogu
Anoimowy
Dotyczy posta: Joy!

Co ? Rozwali związek Fabiana i Niny (Fabiny) ?!

Odpowiedź

Tak rozwali, pocałuje Fabiana.


Paa!

3 komentarze:

  1. Nie wiem przeczytałam tak na angielskim blogu, nie wiemy jaką wersją posłużą się amerykanie. Bo w belgijskiej jest chyba inaczej niż w niemieckiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do współpracy- podoba mi się pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. cupofilusion, te wersje różnią się od siebie. Np. chyba w niemieckiej uczniowie nie wyjeżdżają do Egiptu, z tego co czytałam.;)

    OdpowiedzUsuń