12 grudnia 2011

Dziękuję ;D + info o gazetce

Jestem bardzo zadowolona o oglądalności bloga (choć może mało piszecie XD )
mam taką informację

Polska - 6 646

Rosja - 56

Stany Zjednoczone - 34

Wielka Brytania - 29

Niemcy - 19

Belgia - 6

Francja - 6

Hiszpania - 4

Meksyk - 4

Norwegia - 4

Nigdy nie przypuszczałam że będą nas oglądać osoby z Meksyku więc dziękuję za przeglądanie.
Co do gazetki to będzie ona najwcześniej jutro ponieważ nie wiem do końca jak umieścić plik pdf na blogu.
Trzeba mieć jakiś link, więc coś pokombinuje, jeśli wiecie jak zrobić takie rzeczy bardzo proszę o info pod notką.


+ do tych co niby "nic nie robię" jestem tutaj tak jakby grafikiem, odpowiadam za szablon który trochę się zepsuł. Więc dziękuję za to że nazywacie mnie nierobem, bo ja się staram ale widać to jest niedoceniane,
a posty nie mają z tym nic do rzeczy. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz