4 września 2011

Sezon 2

Hej!
Weszłam nataki angielski blog podejrzewam że jeden z najlepszych bo miał tłumy odwiedzających + z milion komentarzy o.O

No więc mam duuuuużo nowych informacji :
• 29 czerwca 2011 r., Nickelodeon potwierdził drugi sezon. 
Będą go kręcić w Liverpoolu, w Anglii 21 lipca 2011 roku. 
Nowy sezon będzie miał premierę w 2012 roku. 
Będzie mieć 90 odcinków.
Podobno pierwsze odcinki będą nosić tytuły : House of Romance, House of Immortality, House of Friendship, House of People
Zdjęcia do 2 sezonu ruszyły 21 lipca 2011 roku w Liverpoolu 

A tu macie kilka informacji o odcinkach:

Fabian przygotowuje randkę niespodziankę dla Niny i będą mieć wtedy drugi pocałunek. 

Tymczasem Rufus domyśla się, że nie jest nieśmiertelny i idzie po Sibunę. 

Jerome i Patricia są coraz bliżej w stosunkach damsko-męskich.

Plotki głoszą, że Joy wraca do Domu Anubisa i nadal będzie przyjaźnić się z Patricią , ale Mara będzie czuć się odrzucona. 


Są też pogłoski, że Fabian i Nina się pokłócą i nie będą razem, bo Fabian za bardzo wciągnie się w tajemnicę domu Anubisa. 

Kolejna plotka, że Amber i Alfie zaczną chodzić na randki i tym samym Jerome z Marą lub Patricią. 

Ostatnia plotka jest taka że Mara i Mick zerwą, więc Mick może zacząć chodzić  z Joy. 

Będzie też kilka nowych postaci, w tym Eddie o którym już kiedyś wspomniałam, który będzie "nowym złym chłopcem z Ameryki" 

Tyle wyczytałam :)
A tu macie animki o których ostatnio pozapominałam sory :



Jerome, w sumie w tym nic śmiesznego ale po prostu jak to robi w kółko to to mnie trochę rozbawiło  









To nie jest animacja ale ta mina była boska 








Ok, pa ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz