13 września 2011

Dziwne przypadki w Blake Holsey High

Hej!
Tak sobie ostatnio myślałam, o takim serialu co go dawno oglądałam miałam na niego taką samą manię jak teraz na anubisa no i postanowiłam obejrzeć kilka odcinków tak żeby sobie przypomnieć no i olśniło mnie "Dziwne przypadki w Blake Holsey High" są łudząco podobne do TDA!!


No bo tam też rozwiązują zagadki itp... Tyle że tak mieli problem z czarną dziurą o.O Pewnie myślicie co to ma do Anubisa?

I pewnie mielibyście rację ;) Ale po prostu to mi naprawdę przypomina TDA no bo - piątka przyjaciół zaobserwowała dziwne rzeczy np. zniknięcie nauczyciela, na początku może nie bardzo przypomina to HoA/TDA ale w dalszych seriach oni szukają rozwiązania aby zapobiec tych dziwnych przypadków, w tym właśnie rozwiązują zagadki jak w TDA a po za tym "Oprócz przygody i science-fiction, serial łączy ze sobą także elementy komedii, dramatu, romansu i tajemnicy." czyli dokładnie tak jak w TDA


Tu macie zdj serialu:


A na koniec Animki:




:D 











... 







paa ;**

1 komentarz:

  1. uwielbiałam dziwne przypadki w BHH
    nadal uważam, że są lepsze od TDA, ale to też się miło ogląda
    świetny blog, dużo informacji macie jako pierwsze

    OdpowiedzUsuń