18 sierpnia 2011

Notka organizacyjna

Hej!


No więc trzeba napisać pierwszą notkę


Na początek zapoznam was z dwoma złotymi zasadami bloga:

• Nie kopiuj - ten blog jak każdy ma prawa autorskie
• Nie pisz obraźliwych komentarzy - co ci to da? 


O autorkach


Ja czyli Syla
Mówią na mnie Syla, w kwietniu tego roku ukończyłam 12 lat. Uwielbiam jeździć na waveboardzie. Jestem uzależniona domu Anubisa, zakochalam się w Fabianie i Jerome'ie. Z gwiazd koffam Selenę i Ke$hę, a nienawidzę dziewczynki zwanej Justin Bieber.  


Julia
Jestem Julia, mam 12 lat lubię TDA . Uwielbiam Fabiana.
 Chcę zostać informatykiem. Moja ulubiona piosenka to hearts skips a beat.


O blogu
No więc na tym blogu będziemy pisać newsy i wiadomości ze świata Tajemnic domu Anubisa, postaramy się pisać codziennie. 

Pisze Syla
       Papuchy ;* 

1 komentarz:

  1. Hejka ;) mam blog o tym samym i na tej samej stronie ; )) Odwiedź plis ; *
    p.s fajny bloog mój jest podobny ale są tam tez odcinki .

    OdpowiedzUsuń