29 sierpnia 2011

Król Tut + Sonda

Hej!
Zapewne teraz główkujecie kim jest ten Tut co napisał do Amber, ja wam mogę od razu powiedzieć że to Alfie. No bo "powtórzymy to co było kiedyś na scenie" No bo co było na scenie? AMBER GO POCAŁOWAŁA!

Więc koniec tajemnicy Alfie zaczął myśleć :)


A tu macie gifa jak idą na bal semestralny:







Dałam go już w notce w której opisywałam Amber i Alfie'ego ale innego fajnego nie znalazłam










A skoro skończyła się już sonda, pokaże wyniki:



Oczywiście wygrał Fabian! Chociaż liczyłam na wygraną Jerome'a lub Amber. Ale cóż Fabian był pewny od początku. 








Teraz dodałam nową "Który paring jest najlepszy" 


A i jeszcze was przeproszę za wczorajszy brak notki, ja byłam na dożynkach i urodzinach mojej sis. A Julce chyba zabrakło tematów albo znowu się dodawanie notek jej popsuło bo ostatnio często mamy kłopot z tym.


Pozdro;* 

2 komentarze:

  1. Hej fajny blog ;) Też mam bloga o TDA.Serdecznie na niego zapraszam : http://ilovesibuna.blogspot.com/

    P.S. : Też nie lubię Justyny Bieber :3

    OdpowiedzUsuń