25 lutego 2013

Karty

Hejka!
W nowej notce mam dla was nowe karty ze wskazówkami z 3 sezonu :)
 Podwójny Kłopot
Iskrzy między Jeromem a Willow podczas odsiadywania kary.Jakieś pomysły na nazwę tego paringu?
 Prawdziwa Pani Denby?
Dlaczego Caroline udaje Harriet? Co ona ukrywa?
 Zbliżamy Się
Wkradłem się do pokoju i zrobiłem zdjęcie. Co o tym myślisz?
 Żałoba Willow
Czy tylko Willow myśli o Amber? Bardzo tęsknisz za Ambs? Przedyskutuj to tu.

Mam nadzieję że dobrze to przetłumaczyłam :)
Postaram się teraz pisać częściej, o ile będzie o czym. Bo wiecie jak to jest z tym serialem, raz na wozie, raz pod wozem. Nie zawsze jest o czym pisać ;/
Pozdrawiam, i życzę powodzenia tym którym jak mi skończyły się właśnie ferie.
Do napisania : ]

2 komentarze:

  1. Pytanko, czy wiecie gdzie można pooglądać nowe odcinki 3 sezonu? Choćby po ang? A nazwa parringu może brzmieć tak Wirome, Jellow ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polskie napisy wykonane przez fanów zazwyczaj są dodawane dwa-trzy dni po premierze odcinka na www.baje.pl. Natomiast angielskie odcinki regularnie publikuję tu na blogu :)

      Usuń