15 grudnia 2012

Fan arty | List od Eddie'ego

No siemanoo
Nick opublikował kolejny mal od postaci z HoA, tym razem od Eddie'ego ;D
TŁUMACZENIE (BY ME ;D):
Err... kim jest KT i dlaczego do nas pisze? To jakiś spam czy co? Poza tym, nie mogę uwierzyć że szkoła rozpoczyna się już wkrótce! Naprawdę będę tęsknić za siedzeniem w kółko i głową w garach gotując z moją mamą. Sądzę że mógłbym w kółko siedzieć twarzą w garach kiedy Trudy będzie gotować...
Nina, nadal musimy się spotkać. Masz mi coś dać PAMIĘTASZ? Sądzę że resztę z was zobacże za kilka tygodni. 
Uhm, Sibuna? (Robię głupi znak ręką. Nie ważne.)
-Eddie

Przeglądając tumblra znalazłam fajne fanarty z postaciami z HoA:
Nina
Amber
Mara
Patricia
I tak na dodatek, fanart Patricci i Eddie'ego. Na pierwszy rzut oka pomyślałam że to jest zdj z sesji ale potem zauważyłam rynce KT =="
Papapaa ;*

1 komentarz: