23 sierpnia 2012

Ostatnie odcinki

Helllooooooł!
Mam spory napływ energii, spowodowany ukaraniem mojego ulubionego bohatera z książki okropnym aktorem. Mojego biednego Finnicka obsadzili masakrą ;C
Ale dość o mnie, przechodzimy do rzeczy:

83 ~ House of Pretenders ~ KLIK
84 ~ House of Trouble ~ KLIK
85 ~ House of Traps ~ KLIK
86 ~ House of Stakes ~ KLIK
87 ~ House of Missions ~ KLIK
88 ~ House of Captives ~ KLIK
89&90 ~ House of Chosen, House of Freedom ~ KLIK

Dla mnie zakończenie było jak powtórka z rozrywki, nagle wszystkie pary się schodzą i tak dalej. No i ten SPOILER pocałunek Niny i Fabiana. Znów są razem. Yhhh... Happy End.
Paa!

2 komentarze:

  1. Sam Claflin, buahahhahah.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr... W Piratach z Karaibów owszem był ładny... ALE TO NIE FINNICK! Finnick ma być boski a nie ładny, lepiej by go zagrał aktor Luke'a ;p

      Usuń