20 kwietnia 2012

200 notka | 2 sezon

Hey


Mimo iż 2oo notka miała być pozytywna to jednak negatywna. Z okazji tej notki tak jak z 1oo miałam z Julką zaprezentować grafikę itp... . Niestety Julki nie ma to już równo TYDZIEŃ od kąt nie zamieniłam z nią ani jednego słowa, naprawdę boję się że bd tak jak z Zuzą, że odejdzie, na amen... . Przepraszam za brak wczorajszej gazetki, ale Julki nie było i nie mogłyśmy jej opublikować bez wszystkich działów. Jeżeli nie bd jej też następny tydzień to pomyślę nad zawiechą. Wybaczcie, mimo iż nie pisze ona postów, to była ona jedną z moich trzech silników napędowych dających mi wenę.


W tej notce planowałyśmy zaprezentować maskotki naszego bloga czyli Mię (by me) i (by Julka; póki co bezimienną) pandę:


Jeśli zauważyliście Mia jest w mundurku HoA. Artów jest mało z powodu, braku Julki...
Nie mam siły na super pozytywne teksty, więc przejdę do 2 sezonu. Odcinki będą nadawane jak w Ameryce czyli nowy i nowy a nie stary i nowy, bd lecieć o 17:10 i powtórka o 20:05. Jeżeli dobrze policzyłam, a na 98% dobrze to ostatni odcinek 2 serii nadany zostanie 27 lipca.


Pa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz