24 marca 2012

Rzeczy z HoA do kupienia!

Aukcje z rzeczami HoA O-O cudo.

Wisiorek niny KLIK
Według mnie:Wydaje mi się że ten kamień szlachetny (=^ . ^=)  w środku jest jakiś za duży, no nic jak będzie (może) gazetka z HoA to będzie wisiorek.
Książka od wujka Fabiana KLIK
Według mnie:Suuper
Torba z HoA KLIK
Według mnie: Fajna tylko szkoda, że wygląda jak torba na zakupy :(
Wisiorki z HoA KLIK i KLIK
Według mnie: Lol, super, extra, CHCEE! xD
Koszulki z tda KLIK i KLIK
Według mnie: O-O nyan, nyan.
Element ankh KLIK
Według mnie: Cytuję "Jakież to realistyczne, zdobienia wyglądają naprawdę cudownie w porównaniu do reszty, która bardzo mnie zafascynowała".

I koniec...
Chciałabym to wszystko mieć, ale na razie mam podusie z tda (dzięki kochana Olu i pozdrawiam choć wiem, że nie będziesz czytać) może kiedyś zrobię zdjęcie. Na razie tyle papa.

1 komentarz:

  1. gdzie znaleźliściete rzeczy a jeśli aukcje już są zakończone to nie będzie więcej jak coś to jestem Klaudia jeśli to jest do czegoś potrzebne ale wiem że nie xD

    OdpowiedzUsuń