12 listopada 2011

Sprostowanie

Hej!
Ostatnio do posta "Wyliczanka Amber" dostałyśmy (...) komentarz.

"Ty podałaś sposób numerologii prostej a nie wyliczanki Amber.wyliczanka Amber to numerologia ścisła..tak dla przypomnienia.
źle podałaś sposób obliczenia w WYLICZANCE AMBER,prawidłowy jest na:http://house-of-anubis-info.blogspot.com/2011/10/prawidowa-wyliczanka-amber-przypadek.html no właśnieee...mi wyszło że jestem 11stką jak Nina i Sarah. xD <> moja data: 17.06.1999r. ale nazwiska i imienia ci nie podam ;P"
 

Chcę dać sprostowanie, nie dałyśmy TEJ którą wyliczała Amber bo nie mogłyśmy jej znaleźć. Kiedy znalazłam prawdziwą, nie mogłam już jej dodać bo ukazała się na wymienionym powyżej blogu.  A my przestrzegamy praw, więc nie kopiujemy. Po za tym odgapianie od przyjaciółek nie było by miłe {znamy główne autorki bloga} Uważam też że skrócona wersja także jest dobra. Mniej liczenia.

Paaa!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz