9 października 2011

Dubbling Fabiana

Hej!
Trochę nietypowa notka...
Jeśli jesteś posiadaczem disney channel, pewnie oglądałeś/aś wczoraj premierę "Moja niania jest wampirem" o 19. 

Możliwe że zauważyłeś że Ethan ma głos Fabiana z polskiego dubblingu. 

Z ciekawości wpisałam w wiki, no i Ethana dubblingował Wojtek Rotowski czyli ten sam człenio co Dubblingował Fabiana. :D Moim zdaniem ma też podobne oczy chociaż to może być tylko złudznie optyczne xD

A po za tym co myślicie o tym filmie? Moim zdaniem jest całkiem spoko :D


Tyle notki paa!!


5 komentarzy:

  1. Moim Zdaniem I Ten Film , I Ten Serial Jest Fajny , Ale Też Moim Zdaniem Rotowski Wszystko Psuje ;/ Głównie Przy Jego Dialogach Dubbing Jest Daleki Od Oryginalnego Tekst I Sposobu Wypowiadania ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten Ethan z tego filmu jest taki brzydki! I wogóle mnie wnerwia.. Za to podoba mi się (podam oryginalne imie i nazwisko) Atticus Mitchell z fimu moja niania jest wampirem.. Kurde serio xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. atticus jest sweet

      Usuń
    2. fuuu atticus ma krzywa mordę ..to właśnie ethan ma śliczne brązowe oczy i twarz fajną :3

      Usuń
  3. Ten serial to bomba. Czekam na 2 maasz jakieś info ?

    OdpowiedzUsuń